Complaints
ICFSME is honored to provide you with the highest levels of service and ensure your satisfaction and approval at all times.
If at any time you feel dissatisfied, please inform the customer service staff at the company’s branches or direct supervisors, as they will do everything in their power to deal with any problems within a reasonable period of time.
وفي الحالات التي تكون فيها غير راض تماماً عن ردود الموظفين أو المشرفين، يرجى متابعة الأمر من خلال الاتصال بوحدة الشكاوى في الشركة، وسوف يتواصل معك فريق متخصص لتأكيد استلام الشكوى و كافة الوثائق المطلوبة خلال خمسة أيام عمل من تاريخ استلامها، كما يلتزم بالرد عليها بما في ذلك أية إجراءات تصحيحية وذلك خلال مدة لا تتجاوز 10 أيام عمل علماً أنه في جميع الحالات يجب ان لا تتجاوز الفترة الزمنية لمعالجة الشكوى 30 يوم عمل، وسيتم التواصل معكم لإعلامكم في حال كانت الشكوى / الملاحظة تتطلب فترة أطول لمعلاجتها.
Complaint submission methods:
- Contact the complaints number 07810359630
- Filling out the complaints form available at the company branch
You can also use the following methods:
- Email: info@icfsme.iq
- Phone number: 07810359630
- Complaint submission form through the company’s website
- Personal attendance at the company’s main branch located in Baghdad-Karada-Al-Masbah intersection